De oftest stillede spørgsmål

 

  • Jeg er ny kunde. Hvordan bestiller jeg?

Velkommen til Lamps.dk, stedet hvor du finder alle de populære og specielle lamper fra alle de rigtige leverandører. Vi har rigtig mange varer online, som du kan købe her og nu, ved at bruge vores Køb Nu knap.

 

For at foretage et køb på Lamps.dk skal du igennem 5 trin.

  1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.

  2. Indtast dine personlige oplysninger. 

  3. Vælg forsendelses/betalingsmetode.

  4. Godkend vores forretningsbetingelser.

  5. Tjek at alle oplysninger er korretke på opsamlingssiden og godkend købet.  

Ønsker du lamper du ikke kan se online, kan vi sandsynligvis bestille dem hjem til dig, brug vores Pristjek funktion, hvor vi vil give dig markedets bedste pris og 4 års garanti på alle lamper.

 

  • Jeg har set en lampe et andet sted, som I ikke har vist på jeres hjemmeside. Kan jeg alligevel købe den hos jer?

Hvis du ser en lampe et andet sted, som du er interesseret i, så brug venligst vores Pristjek funktion og fortæl os hvilken vare du ønsker og vi vil undersøge markedet og pris for dig. 

 

  • Hvordan fungere det med pristjek på en vare?

Ved at bruge vores funktion Pristjek, vil vi undersøge markedet for dig på en vilkårlig lampe og give dig markedets bedste priser og giver oveni 4 års garanti på alle lamper. Du behøves ikke søge videre på nettet eller i butikker efter nogle specielle lamper, vores koncept er konkurrencedygtigt og vi garanterer at vores priser vil være de billigste. Du kan læse meget mere om vores Pristjek her.

 

  • Hvad hvis jeg ser min vare billigere et andet sted efter jeg har købt hos jer?

Så kontakt venligst vores kundeservice på tlf. +45 26 27 70 71 eller pr. mail info@lamps.dk. Vi giver differencen tilbage, hvis du mod vores forventning finder den samme lampe billigere et andet sted i op til 14 dage efter købet. Dokumentation skal være i form af link eller lignende. Du kan læse mere om vores Prisgaranti og Pristjek her.

 

  • Kan jeg ændre indholdet af min ordre?

Kun hvis vi ikke har pakket din ordre. Vi pakker hele dagen så vi skal modtage ændringen hurtigst muligt per tlf. efter ordreafgivelse, for at det skal kunne lade sig gøre.

 

  • Jeg har brug for at ændre leveringsadressen på min ordre?

For at kunne ændre adressen for en afgivet ordre skal du skrive til kundeservice med dit ordrenummer og de nødvendig ændringer. Vores kundeservice vil hurtigst muligt vende tilbage med information om det er muligt at foretage ændringen.

 

  • Hvordan returnere jeg varer til jer?

Fortryder du købet, skal varen inden 14 dage efter modtagelsen returneres til: Lamps aps c/o  Stabrand Spediton ApS, Skagerrakvej 8, 2150  Nordhavn sammen med oplysninger om ordre- eller fakturanummer.

Varen skal returneres i samme stand og mængde, som den er modtaget og godkendes kun som returvare, såfremt at der ikke er skrevet på emballagen eller denne er udstyret med tape, adressesedler eller lignende udenfor de oprindelige områder. Du skal selv afholde evt. transportomkostninger i forbindelse med returneringen af varen. Læs mere her.

Har du sendt en vare ind til os, pga fortrydelse/reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation. 

OBS: Ved special producerede varer og varer som produceres efter ordre,  frafalder fortrydelsesretten.

 

  • Har I en butik?

Vi er en ren online forretning og man kan ikke besøge vores adresse. 

 

  • Leveringstid

Forventet leveringsdato fremgår af din ordrebekræftelse. Hvis din ordre delleveres kontakter vi dig, før vi sender den næste del af din ordre.

Du kan vælge at få dinn ordre leveret til en GLS pakkeshop eller med Post Danmark/fragtmand til Erhvervsadresser, vær opmærksom på der skal være nogen på adressen på hverdage mellem kl. 08:00-16:00.

Ved bestilling af speciealfresmtillet varer, forbeholder Lamps.dk sig ret til, enten at sende ordren delvist eller samlet, når bestillingsvarerne er på lager.

 

  • Kan jeg ringe til jer?

Du er naturligvis velkommen til at ringe til os på (+45) 26 27 70 71. Telefonerne er åbne Mandag - Fredag: 09:00 - 16:00. Husk også du altid kan sende en email til info@lamps.dk. Vi bestræber os på at besvare alle emails indenfor 24 timer. Vi ser frem til at høre fra dig.

 

  • Har I et katalog?

Nej. Lamps.dk laver ikke kataloger over indholdet af vore sider. Nye produkter bliver lagt på hver dag. Derfor anbefaler vi dig at kigge forbi Lamps.dk jævnligt for at se de seneste produkter. Hvis du vil have et lille tip, så tilmeld dig vores nyhedsbrev - her vil du kunne modtage specielle rabatter og tilbud, som andre ikke får.

 
 

Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse. Ved brug af webshoppen, accepteres benyttelsen cookies.