Salgs- og leveringsbetingelser

 

Priser

Alle priser er inkl. moms og i DKK. Priser og sortiment kan ændres løbende og uden varsel. Priserne er dagspriser. Når du handler med Lamps.dk indgås aftaler på dansk.
Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til info@lamps.dk 

Priser og sortiment kan ændres løbende og uden varsel.

 

Tilbud

Alle Pristjek tilbud/Pris forespørgsel sendt ud pr. mail, er gældende 7 dage fra afsendelsesdato. 

 

Sikkerhed ved betaling

Betalinger foregår hovedsagligt via internettet. Derfor er vi naturligvis meget opmærksomme på sikkerheden. Når du betaler med kredit- eller betalingskort bliver dine kortoplysninger sendt direkte til PBS (Pengeinstitutternes Betalings Service). Al kommunikation mellem dig og PBS forgår via en 128-bit krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer), så ingen kan opsnappe de informationer, du indtaster. Derfor er sikkerheden på samme høje niveau, som når du hæver penge i en Dankortautomat. 

 

Betalingskort

Du kan betale med følgende betalingskort:

Dankort, VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, Eurocard/MasterCard, JCB, Maestro, eDankort, V PAY, American Express.

Der pålægges kortselskabernes gebyr for kortbetalingen. Pengene vil først blive trukket fra din konto, når varerne er afsendt. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. 

 

Bankoverførsel

Din indbetaling skal ske til vores konto: Reg.nr. 5011 Konto nr. 1380221 i Jyske Bank. 

OBS: Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelse ordningen. 

 

Leveringstid

Forventet leveringsdato fremgår af din ordrebekræftelse. Hvis din ordre delleveres kontakter vi dig, før vi sender den næste del af din ordre. Leveringstiden er normalt 3-7 hverdage. 

Du kan vælge at få din ordre leveret til en GLS pakkeshop eller med Post Danmark/fragtmand til Erhvervsadresser, vær opmærksom på der skal være nogen på adressen mellem kl. 08:00-16:00. Vi leverer til adresser i Danmark. 

 

Transportskader

Når du modtager varen, skal du undersøge emballagen for eventuelle skader, inden der kvitteres for modtagelsen.

Såfremt emballagen er beskadiget, skal dette fremgå af modtagelseskvitteringen/fragtbrevet.

Herefter kan du modtage varen og husk at gemme kvitteringen.

Såfremt indholdet/varen er beskadiget, kontaktes Lamps.dk kundeservice pr. telefon eller e-mail inden 3 dage med oplysning om ordrenummer, fragtbrevsnummer (stregkodenummer) og skadens omfang, så afhjælpning kan aftales. 

 

Forsinkelse

Bliver din bestilling mod forventning forsinket, kontakter vi dig hurtigst muligt for at aftale en senere levering.

OBS: Ved special producerede varer og varer som produceres efter ordre, vil leveringstiden blive anslået efter ordrebekræftelse modtagelse, når vi har haft kontakt med vores leverandør og kan estimere en leveringtid til dig.

 

Risikoen for varerne

Risikoen for varerne overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.

 

Forbehold

Der tages forbehold for udsolgte/udgåede varer, tastefejl mm.

 

Aldersgrænse

Du skal være fyldt 18 år for at handle på Lamps.dk, - er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre. 

 

Fortrydelsesret og returnering af varer

Ved køb på nettet har du 14 dages fortrydelsesret

Fortryder du købet, skal varen inden 14 dage efter modtagelsen returneres til: Lamps ApS c/o Stabrand Spediton ApS, Skagerrakvej 8, 2150 Nordhavn sammen med oplysninger om ordre- eller fakturanummer. 

Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. 

Varen skal returneres i væsentlig samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt. 

Ved køb af lamper er den originale emballage altid en væsentlig del af varens værdi. Emballagen skal derfor altid sendes med retur, for at betingelserne for at udøve fortrydelsesretten er opfyldt. 

Du skal selv afholde evt. transportomkostninger i forbindelse med returneringen af varen.

For fuld godtgørelse kræves endvidere, at der ikke er skrevet på emballagen eller denne er udstyret med tape, adressesedler eller lignende udenfor de oprindelige områder. 

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. Beløbet bliver overført til din bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen. Husk at påføre reg. og konto nummer. 

Har du sendt en vare ind til os, pga fortrydelse/reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation. 

OBS: Ved specialfremstillede varer eller varer som bliver produceret efter ordre, frafalder fortrydelsesretten. Dette accepteres også ved bestillingen. 

 

Levering 

Forsendelse

Du betaler et ekspeditionsgebyr på 95 kr. pr ordre. 

Hvis din ordre leveres over 2 eller flere delleveringer, betaler du naturligvis kun ekspeditionsgebyret 1 gang. 

Ved levering til ikke-brofaste øer beder vi dig kontakte kundeservice angående leveringstidspunkt og leveringsmåde.

OBS: Ved special producerede varer og varer som produceres efter ordre, vil leveringstiden blive anslået efter ordrebekræftelse modtagelse, når vi har haft kontakt med vores leverandør og kan estimere en leveringtid til dig.

 

Reklamation

Du har 2 års reklamationsret i henhold til købeloven overfor fejl og mangler ved produktet. Vi giver 4 års garanti i alt på alle lamper købt hos Lamps.dk. Det vil sige, efter de 2 reklamationsret er gået tilbyder vi at forsætte med garanti 2 år yderligere. Hvis du vil reklamere indenfor de sidste 2 år, har køber bevisbyrden og skal bevise at noget galt med produktet, ved køb træf. 

Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået indtil 4 år efter købet. Det er dog en forudsætning, at fejlen eller manglen ikke er opstået, som følge af fejlagtig brug af varen eller anden skadeforvoldende adfærd.

Ved opdagelse af fejl eller mangler skal du snarest muligt kontakte vores kundeservice på tlf. +45 26 27 707 1 eller pr. e-mail på info@lamps.dk med teksten "Reklamation vedr. ordrenr xxxxx" i emnefeltet. Husk at tilføje dine kontaktoplysninger samt beskrivelse af fejlen eller manglen i din e-mail.

Inden for de 4 år skal en eventuel klage falde inden for en "rimelig tid" efter, at fejlen eller manglen er opdaget. En klage, der falder inden for to måneder efter at fejlen eller manglen burde være opdaget, anses for at være rimelig.

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. 

Varen sendes til: Lamps ApS c/o Stabrand Spediton ApS, Skagerrakvej 8, 2150 Nordhavn. Har du sendt en vare ind til os, pga. fortrydelse/reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation. 

Bemærk: Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. 

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. 

 

 

Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse. Ved brug af webshoppen, accepteres benyttelsen cookies.